iPod & introduktion

En liten vän som troget följt mig under ett par år är min lille iPod. Men nu börjar den sakta men säkert sluta fungera. Den går inte längre att låsa, och går den inte att låsa så går det inte heller att lita på den. Då kan den nämligen byta låt eller höja volymen helt av sig själv. Ett problem. Jaja, det är ju tur att det inte är allt för stora problem som hopar sig över en.

Detta var antagligen totalt ointressant att läsa så för att göra inlägget lite mer spännande kan jag tillägga att jag idag har varit på både programintroduktion och kursintroduktion - spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen hit!
Jag som skriver här heter Anna, är 20 år och pluggar till jurist i den underbara staden Örebro. Många timmar spenderas med böcker, rättsfall och andra saker som har med skolan att göra och därför kommer stor del av det som skrivs här vara fyllt av detta. Min lediga tid ägnas åt promenader, lyssna på härlig musik och att träffa vänner. Ibland hänger även kameran med på ett hörn.

Jag hoppas du som hittat hit vill fortsätta följa med på en del av mitt liv som juriststudent.
/Anna


bloglovin

RSS 2.0