Kissemissar på besök

Jag har mina två älskade bebisar på besök. De ska bo hos mig nu ett tag medan det renoveras lite hemma hos mina föräldrar. Det är helt underbart att ha två kattar som blir glada varje gång man kommer hem. Den ena ligger på fönsterbrädan och njuter av värmen från elementet, sträcker på sig och tittar alldeles nyvaken upp. Den andra står pigg och alert på köksbordet och tittar så intensivt på mig att man blir lite smått nervös att man ska hitta resultatet av ett busigt påhitt någonstans. Underbart va? Att mötas av dessa mysiga individer. Dock har jag insett att det kommer uppstå ett problem. En dag ska de ju åka hem. De har redan varit en vecka hos mig men det känns som om de alltid har bott här. Så vad ska jag göra när de åker hem? Kanske skaffa en egen liten kisse? Ett förslag värt att tänka över i alla fall. Om jag skaffar en katt, om alltså, så vill jag ha en Helig birma. De är ju så otroligt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen hit!
Jag som skriver här heter Anna, är 20 år och pluggar till jurist i den underbara staden Örebro. Många timmar spenderas med böcker, rättsfall och andra saker som har med skolan att göra och därför kommer stor del av det som skrivs här vara fyllt av detta. Min lediga tid ägnas åt promenader, lyssna på härlig musik och att träffa vänner. Ibland hänger även kameran med på ett hörn.

Jag hoppas du som hittat hit vill fortsätta följa med på en del av mitt liv som juriststudent.
/Anna


bloglovin

RSS 2.0